Vanliga frågor och svar

Kan jag få hjälp med min bokning utanför kontorstider?

Vi ser helst att ni kontaktar oss på kontorstid, vardagar kl. 9-16. Vid brådskande, akuta ärenden går det bra att ringa vår jour/trafikledning på 08-479 32 34.

Kan jag få kontaktuppgifter till föraren som kör min buss?

Det går bra! Kontakta oss efter kl. 13 dagen innan avresa så får ni förarens mobilnummer. Om din resa är på en helgdag, kontakta oss vardagen innan. På bekräftelsen som skickas ut står även telefonnummer till vår jour dit det alltid går att ringa.

Kan ni hjälpa oss att boka guide/sightseeingtur?

Självklart! Vi kan hjälpa till med svensktalande, engelsktalande eller tysktalande guide i Stockholmsområdet och ibland även på andra språk och på andra orter.

Hur stora är era bussar?

Våra bussar har plats för 50-57 resenärer men vi lämnar gärna offert för resor med både färre och fler resenärer.

Hur sent kan jag ändra/avboka min bussresa utan kostnad?

Avbeställning till vårt säljkontor gjord:

  • tidigare än 7 arbetsdagar före avresan medför ingen avgift.
  • senare än 7 arbetsdagar men tidigare än 2 arbetsdagar medför en kostnad på 20% av resans totala pris. *
  • senare än 2 arbetsdagar före avresan medför en kostnad på 50% av resans totala pris. *
  • senare än 24 timmar före avresan medför en kostnad på 100% av resans totala pris. *

*om annat ej är överenskommet

Vart vänder jag mig om jag glömt något på bussen?

Använd formuläret på Flygbussarnas webbplats eller ring till Sodexo Distribution på 08-578 848 00. Telefontid vardagar kl. 13-16.